Garanti ve İade Koşulları

Garanti Koşulları

Tüm ürünler, aksi belirtilmediği sürece üretici firmaların garantisi altındadır. Garanti sürecinin geçerli olabilmesi için kargo teslimatı sırasında ürünü kontrol etmeniz gereklidir.

Hasarlı bir ürün varsa tutanak tutturmadan ürünü teslim almayınız.
Ürün üzerinde yapılan değişiklikler, deformasyonlar veya orijinal dizaynın bozulması durumunda garanti geçersiz sayılır.

Ürün İade Koşulları

Satın aldığınız ürünle ilgili iade ya da değişim işlemleri için, ürün size ulaştıktan sonra en geç 7 gün içinde iade/değişim talebinizi oluşturmanız gerekmektedir.

Gönderdiğiniz ürün bize ulaştığında, kontrol edilerek iade veya değişim işlemi başlatılacaktır. Müşteri kaynaklı hatalarda ya da ürün kullanılmışsa iade geçerli değildir.

İade işlemleri, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun çerçevesinde yürütülür.

  • Ürün, orijinal paketiyle eksiksiz, kullanılmamış ve satılabilir durumda olmalıdır.
  • 14 gün içerisinde iade mümkündür.
  • İade Kodu, “İade Taleplerim” ekranından alınır. Not etmeyi unutmayınız.
  • Kargo çıkmamış siparişler iptal edilebilir. Aksi durumda iade koşulları geçerlidir.
  • Farklı kargo firmasıyla gönderilen iadelerde kargo ücreti alıcıya aittir.
  • Eksik veya hasarlı ürünler için 48 saat içinde bildirim yapılmalıdır.
  • İade bedelinden kargo masrafı düşülerek iade yapılır.
  • 14 günü geçmiş, kullanılmış veya değerini kaybetmiş ürünler iade alınmaz.
  • Kemer, kolye gibi aksesuar ürünlerinde iade veya değişim yoktur.
  • Koruma bandı çıkarılmış ürünler iade edilemez.

Kapıda Ödeme Siparişleri

  • Ürün kusursuzsa, kapıda ödeme hizmet bedeli ve kargo masrafları iade edilmez.
  • İade ürün depoya ulaştıktan sonra 7–10 iş günü içinde ödeme, iade kargo bedeli düşülerek yapılır.
  • Hediye çeki, değişim ya da nakit iade seçeneklerinden birini tercih edebilirsiniz.
  • Kargo hasarı varsa, mutlaka kargo firması tarafından tutanak tutulmalıdır.
  • Kampanyalı dönem iadelerinde kargo ücreti iade tutarından kesilir.
  • İade ürün, 3 iş günü içinde kontrol edilerek tarafınıza bilgi verilir.

Değişim / İade İşlemi Nasıl Yapılır?

Üye olarak sipariş verdiyseniz:

  • Hesabım > İade Taleplerim > Yeni İade Oluştur adımlarını takip edin.
  • Online ödeme yaptıysanız, ödeme yapılan karta ait ad-soyad girilmelidir.
  • Kapıda ödeme yaptıysanız, IBAN ve adına ait ad-soyad bilgisi yazılmalıdır.
  • İade sürecini aynı panelden takip edebilirsiniz.

Üye olmadan sipariş verdiyseniz:

  • Menü > Bilgi > Kolay İade/Değişim yolunu izleyin.
  • Sipariş numaranız, e-posta adresiniz ya da telefon numaranızla sorgulama yapabilirsiniz.
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Sizlere en iyi alışveriş deneyimini sunabilmek adına sitemizde çerezler(cookies) kullanmaktayız. Detaylı bilgi için Kvkk sözleşmesini inceleyebilirsiniz.